אבחונים פסיכודידקטיים

מטרת האבחון המשולב (פסיכו דידקטי), הינה אבחנה מבדלת בין קשיים ללקויות למידה.

האבחון הפסיכולוגי כולל הערכת מנת משכל, והערכה כללית של התחום הרגשי. במקרים מסוימים, האבחון חיוני לקבלת התאמות בדרכי היבחנות עפ"י דרישות משרד החינוך.

נוסף על כך, האבחון כולל הערכה נוירו-קוגניטיבית ואבחון דידקטי מלא, כולל באנגלית ובמתמטיקה.

בסוף האבחון ישנן המלצות להורים ולהוראה מתקנת, ואף להתאמות במבחנים (כולל למבחנים בע"פ ולמבחן מותאם, כאשר יש בכך צורך).

אבחונים פסיכודידקטיים

 

מטרת האבחון המשולב (פסיכו דידקטי), הינה אבחנה מבדלת בין קשיים ללקויות למידה.

האבחון הפסיכולוגי כולל הערכת מנת משכל, והערכה כללית של התחום הרגשי. במקרים מסוימים, האבחון חיוני לקבלת התאמות בדרכי היבחנות עפ"י דרישות משרד החינוך.

נוסף על כך, האבחון כולל הערכה נוירו-קוגניטיבית ואבחון דידקטי מלא, כולל באנגלית ובמתמטיקה.

בסוף האבחון ישנן המלצות להורים ולהוראה מתקנת, ואף להתאמות במבחנים (כולל למבחנים בע"פ ולמבחן מותאם, כאשר יש בכך צורך).

 

2013 © כל הזכויות שמורות לורד ואמיר יהב - מרכז לימודי יהבים
שינוי גודל פונט